Alışveriş Merkezinde diyet yemek sunmak

Alışveriş Merkezinde diyet yemek sunmak

Alışveriş merkezlerindeki yemek sektörünün en büyük eksikliği ilk olarak diyet yemekleri sunmaması ve ziyaretçilerin fast-food ürünleri tüketmek zorunda kalmasıdır. Ayrıca azımsanamayacak kadar kalabalık olan AVM çalışanları hızlı çalışma temposu ve sağlıksız gıda tüketimi nedeniyle de yaşam standartlarında gerileme hissetmektedirler. Bu nedenle son yıllarda bazı firmaların bu iş kolunda faaliyet gösterme niyetlerini ve girişimlerini duymaktayız.
İlgili resim
Alışveriş Merkezinde Diyet Yemek
Potansiyel müşterileri sağlıklı yaşama daha fazla özen gösteren bayanlar, çocuklarının hazır gıda ürünlerinden uzak durmasını isteyen aileler oluşturmaktadır. Bu liste yaşlılar ve son yıllarda ülkemizde spor salonlarına artan rağbet de düşünüldüğünde aslında şirketlere rekabet zorlukları çektirmeden yüksek cirolar yapılabilecek bir iş kolu sunmaktadır.

Peki fast-food sektörüne karşı ne kadar şansları var? 

Aslına bakılırsa hiçte azımsanamayacak potansiyel müşterisi olan bu pazarın ürün ve hizmet maliyetleri de fast-food sektörüne göre daha düşük olacağı fizibilite çalışmalarıyla ortaya çıkmaktadır.
En belirgin düşük maliyet kalemleri; daha az işlenmiş ürün ve şubelerde müşteriye sunumdaki süreci kısaltılmasıdır. Bu avantaj ile daha az alana ve iş gücüne ihtiyaç duyulması sayesinde maliyet düşüşü sağlanır. Bütün bu avantajlar göz önüne alındığında yatırım yapılmaya cazip bir sektör olarak göze çarpmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder